Warunki zakupów
    Ogólne
  1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.carreblanc.pl prowadzony jest przez firmę CB Exclusif zarejestrowaną w Polsce, z siedzibą w Warszawie ul. Powsińska 31/104
  2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe, wolne od wad.
  3. Podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT i są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich.
    Zamówienie i potwierdzenie zamówienia
  1. Zamówienia w sklepie może składać osoba fizyczna pełnoletnia lub osoba prawna.
  2. Zakupów może dokonywać osoba zarejestrowana w sklepie, lub osoba niezarejestrowana, która, jednorazowo, w formularzu zamówienia poda niezbędne dane adresowe.
  3. Po złożeniu zamówienia do Klienta zostaje wysłana wiadomość e-mail zawierająca podstawowe informacje o transakcji, wykaz zamówionych towarów, pełny koszt transakcji, oraz, przy transakcjach płatnych przelewem,
    nr konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty.
    Termin płatności wynosi 3 dni. Jeżeli w tym czasie nie nastąpi płatność zamówienie zostanie anulowane.
  4. W przypadku braku na stanie magazynowym części towarów figurujących w zamówieniu, Klient jest bezzwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia, wybór innej serii / kolekcji).
  5. Podstawą do przyjęcia zlecenia do realizacji jest:
    • przy transakcjach płatnych przelewem - wpłata pełnej kwoty transakcji na konto sprzedawcy.
      Termin płatności wynosi 3 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym okresie transakcja zostanie anulowana.
  6. Zamówienia zawierające błędy czy nieścisłości mogą być dodatkowo potwierdzane telefonicznie lub mailowo.
  7. Sklep realizuje jedynie zamówienia na terenie Polski.
  8. Czas realizacji zamówienia, od momentu potwierdzenia zamówienia do wysyłki, to 5 dni roboczych.
    Dostawa i odbiór
  1. Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
  2. Czas dostarczenia paczki:
    • przesyłką kurierską - 24 godz. (w dni robocze)
  3. W czasie odbioru należy zwrócić szczególną uwagę na stan paczki, czy nie jest uszkodzona w sposób mechaniczny, czy taśma klejąca na przesyłce nie była zrywana.
  4. Jeżeli występują uszkodzenia, które mogą być przyczyną zniszczenia zawartości należy w obecności kuriera lub listonosza otworzyć przesyłkę. Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w przypadku przedstawienia protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera .
    Dodatkowe opłaty
  1. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru do odbiorcy. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia i wykazywany Kupującemu.
    • przesyłka kurierem - 15 PLN
  2. Opcja "opakowanie prezentowe" to koszt 10 PLN
    Reklamacje
  1. Jeżeli dostarczony towar nie jest zgodny z Państwa zamówieniem: nie zgadza się nazwa produktu, model lub wielkość można go niezwłocznie zwrócić na nasz koszt.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie na nasz adres protokołu reklamacyjnego spisanego razem z doręczycielem przesyłki.
  3. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
CB Exclusif UL. Łagiewnicka 7 02-860 Warszawa, REGON: 146581222
NIP 612-153-79-72; konta Pekao SA nr: 97 1240 2887 1111 0010 5041 4704
odwiedź nas na
2013 © CB Exclusif projekt i wykonanie alsdesign
.