Częste pytania

Jak szybko otrzymam zamówiony towar?
Termin otrzymania zamówionego towaru zależy od wybranej formy wysyłki oraz od formy płatności. W przypadku wybrania opcji płatności "przelew" towar jest wysyłany w ciągu 24h od daty zaksięgowania należności na koncie, przy wyborze opcji "pobranie" zamówienie jest realizowane jeszcze tego samego dnia. Towary wysyłane firmą kurierską DHL, dostarczane są w 24-48 godz. (w dni robocze), natomiast Pocztą Polską 2-4 dni robocze.

Czy mogę zamówiony towar wysłać jako prezent?
Oczywiście, w takim wypadku proszę zaznaczyć przy składaniu zamówienia opcję "opakowanie prezentowe". Istnieje również możliwość dołączenia kartki z życzeniami, w oknie "życzenia" należy wpisać wybrany przez siebie tekst. W przypadku zamówień będących prezentem nie można zapomnieć o zaznaczeniu czy dane odbiorcy różnią się od danych płatnika. Rachunek prześlemy osobno Pocztą Polską lub w wersji elektronicznej na adres e-mail.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być tylko jeden. Aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, należy złożyć dwa odrębne zamówienia.

Jak dowiedzieć się o stanie realizacji zamówienia?
W celu potwierdzenia zamówienia i określenia dostępności towarów - kontaktuje się telefonicznie Biuro Obsługi Klienta, natomiast informacje o kolejnych etapach jego realizacji wysyłane są na adres e-mail podany w czasie składania zamówienia.

Jak sprawdzić, co się dzieje z przesyłką, gdy została już do mnie wysłana?
Gdy wysyłamy przesyłkę, wysyłamy także e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego DHL. Status doręczenia przesyłki można sprawdzić bezpośrednio na stronach firmy kurierskiej DHL http://www.dhl.com.pl/ wpisując numer listu przewozowego. Można także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DHL telefonicznie. Telefony do lokalnych biur DHL dostępne są na stronie http://www.dhl.com.pl. Jeśli chodzi o zamówienia wysyłane Pocztą Polską, niestety nie ma możliwości sprawdzenia, w jakim miejscu przesyłka się znajduje.

Jak sklep uwzględnia reklamacje? Jak reklamować towar?
Wszystkie towary w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru zostaną wykryte w nim jakieś wady lub uszkodzenia transportowe, prosimy o skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy wysłać do nas e-mail na adres sadyba@carreblanc.pl lub zadzwonić na numer 22 370 30 32. Dołożymy wszelkich starań, by uszkodzony towar wymienić na nowy. Gdyby jednak był już niedostępny - zaproponujemy alternatywę lub zwrócimy pieniądze.

Czy sklep wystawia faktury VAT?
Tak, sklep jest płatnikiem VAT. Proszę tylko przy składaniu zamówienia w uwagach wpisać informację o potrzebie otrzymania faktury i dane firmy.

Czy muszę podawać dane kontaktowe przy zakupie?
Jest to bardzo przydatne. W przypadku wątpliwości czy nieczytelnego adresu, kontakt będzie konieczny w celu zapewnienia prawidłowej obsługi zamówienia.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Jeżeli towary nie zostały jeszcze wysłane - wystarczy e-mail lub telefon, by zmienić zawartość zamówienia lub adres, pod jaki produkty powinny zostać wysłane. Proszę powołać się na numer zamówienia - ułatwi to obsługę.

CB Exclusif UL. Łagiewnicka 7 02-860 Warszawa, REGON: 146581222
NIP 612-153-79-72; konta Pekao SA nr: 97 1240 2887 1111 0010 5041 4704
odwiedź nas na
2013 © CB Exclusif projekt i wykonanie alsdesign
.